معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۲۷۸ تن سهمیه شکر و برنج تنظیم بازار به این استان اختصاص یافته که بتدریج توزیع می‌شود.

اشرفی در نشست کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان، گفت :  ۹۸ تن شکر و ۱۸۰ تن برنج هندی  پس از مشخص شدن سهمیه هر شهرستان از شنبه هفته آینده در استان توزیع می‌شود.

وی افزود : هر کیلوگرم برنج هندی ۳۵ هزار تومان و هر کیلوگرم شکر نیز با قیمت ۲۸ هزار تومان عرضه خواهد شد.

معاون استاندار با تأکید بر ضرورت اجرای طرح ویژه نظارتی در اعیاد غدیر تا قربان گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در تأمین مرغ مورد نیاز استان نداریم و برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است تا با توجه به کاهش تولید مرغ در تیر ماه، دچار مشکل نشویم.

وی با ذکر این نکته که با خروج غیرقانونی مرغ از استان برخورد‌های جدی خواهیم داشت، متذکر شد: مرغ به دلیل اختلاف قیمت در خراسان جنوبی با استان‌های همجوار، قاچاق می‌شود.

اشرفی با اشاره به نوسانات قیمت و قاچاق لاستیک در خراسان جنوبی ادامه داد: به عنوان مصوبه کارگروه تنظیم بازار، توزیع هرگونه لاستیک از طریق تنظیم بازار انجام خواهد شد تا در بازار استان دچار مشکل نشویم.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: طی دو ماه گذشته با بازرسی مستمر بازار، ۱۳۵ پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و ۸۹۶ میلیون تومان در استان تشکیل شده است.

به گفته حسن نژاد ، در این مدت سه هزار و ۱۲۲ مورد بازرسی از بازار استان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.