رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی نرخ خدمات ناوگان حمل و نقل بار برای اولین بار در شهرکرد تصویب شد.

مهرداد میرزائیان با بیان اینکه جا‌به‌جایی بار از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و نقش آن در شکوفایی و توسعه اقتصادی شهری انکار ناپذیر است، اظهارداشت: در راستای بهبود وضعیت حمل و نقل و بار، نرخ خدمات ناوگان حمل و نقل بار برای اولین بار در شهرکرد در صحن شورای اسلامی به تصویب رسید.

وی با تاکید بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی فعالان بخش حمل و نقل و شرکت‌های باربری درون شهری افزود: سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری شهرکرد برای خودرو‌های باری نرخ نامه‌ای تنظیم کرده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: به آزاری هر سرویس مبلغ کرایه وانت پیکان‌ها ۱۲۵ هزار تومان، کرایه مزدا ۱۵۰ هزار تومان، نیسان ۱۹۰ هزار تومان و کامیونت ۶ تنی ساعتی ۱۲۵ هزار تومان و براساس فعالیت مازاد هر ساعت اضافه ۳۰ هزار تومان تعیین شده است.


بیشتر بخوانید


میرزائیان با اشاره به کرایه خودرو‌های باری از میدان میوه و تره‌بار شهرکرد به سطح شهر ادامه داد: مبلغ کرایه وانت پیکان ۱۹۰ هزار تومان و کرایه مزدا ۲۵۰ هزار تومان و نیسان ۳۰۰ هزار تومان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار