رئیس آموزش و پرورش بافق گفت: تا اول مهر چهار مدرسه شهید شاهپورزاده، شهید اکرمی، کار و دانش و تلاش و یک دبیرستان دوره اول دخترانه به مدارس بافق اضافه می‌شود.

میرجعفری رئیس آموزش و پرورش بافق در نشست علنی سومین دوره مجلس دانش آموزی شهرستان افزود: با تکمیل این چهار طرح، ۳۰ کلاس به فضا‌های آموزشی شهرستان بافق تا مهر امسال اضافه و بخشی از مشکل کمبود فضای آموزشی حل می‌شود.

او بیان کرد: برای تجهیز مدارس نیز ۲ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است. 

میرجعفری گفت: در مورد فضا‌های ورزشی برای دانش آموزان نیز، در حال حاضر یک زمین چمن افتتاح شده است و زیرسازی هفت زمین چمن دیگر نیز انجام شده که تا اول مهر ۴-۵ زمین آماده می‌شود.

او تصریح کرد: تجهیزات ورزشی نیز به همت مجموعه فرمانداری و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق تا اول مهر برای دانش آموزان، تأمین می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش بافق خاطرنشان کرد: سال آینده یک آزمایشگاه متمرکز به آزمایشگاه‌های شهرستان اضافه می‌شود که نیاز بیش از نیمی از مدارس را تأمین می‌کند.

او افزود: آزمایشگاه داخلی ۱۵ مدرسه تاکنون تجهیز شده‌اند و بقیه مدارس نیز تا اول مهر انجام می‌شود.

میرجعفری گفت: شهرستان بافق برای اول مهر حدود ۳۰۰ نفر کسری نیرو دارد که این موضوع توسط مسئولان شهرستان به اداره کل و استانداری ابلاغ و راهکار‌هایی ارائه شده است که تلاش می‌شود سال تحصیلی جدید با حداقل کسری نیرو، شروع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.