رئیس آموزش و پرورش بافق گفت: تا اول مهر چهار مدرسه شهید شاهپورزاده، شهید اکرمی، کار و دانش و تلاش و یک دبیرستان دوره اول دخترانه به مدارس بافق اضافه می‌شود.

میرجعفری رئیس آموزش و پرورش بافق در نشست علنی سومین دوره مجلس دانش آموزی شهرستان افزود: با تکمیل این چهار طرح، ۳۰ کلاس به فضا‌های آموزشی شهرستان بافق تا مهر امسال اضافه و بخشی از مشکل کمبود فضای آموزشی حل می‌شود.

او بیان کرد: برای تجهیز مدارس نیز ۲ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است. 

میرجعفری گفت: در مورد فضا‌های ورزشی برای دانش آموزان نیز، در حال حاضر یک زمین چمن افتتاح شده است و زیرسازی هفت زمین چمن دیگر نیز انجام شده که تا اول مهر ۴-۵ زمین آماده می‌شود.

او تصریح کرد: تجهیزات ورزشی نیز به همت مجموعه فرمانداری و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق تا اول مهر برای دانش آموزان، تأمین می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش بافق خاطرنشان کرد: سال آینده یک آزمایشگاه متمرکز به آزمایشگاه‌های شهرستان اضافه می‌شود که نیاز بیش از نیمی از مدارس را تأمین می‌کند.

او افزود: آزمایشگاه داخلی ۱۵ مدرسه تاکنون تجهیز شده‌اند و بقیه مدارس نیز تا اول مهر انجام می‌شود.

میرجعفری گفت: شهرستان بافق برای اول مهر حدود ۳۰۰ نفر کسری نیرو دارد که این موضوع توسط مسئولان شهرستان به اداره کل و استانداری ابلاغ و راهکار‌هایی ارائه شده است که تلاش می‌شود سال تحصیلی جدید با حداقل کسری نیرو، شروع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار