رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از خروج تدریجی گرد و غبار از جو استان تا غروب امروز خبر داد و گفت : دمای هفته آینده کرمانشاه نسبت به این هفته دو تا سه درجه سانتی‌گراد گرمتر خواهد بود.

سعید قاسمی رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از اواخر روز گذشته دوباره شاهد نفوذ گرد و غبار به جو استان بودیم، از کاهشی تدریجی غلظت غبار خبر داد و گفت : گرد و غبار به تدریج تا غروب امروز از هوای کرمانشاه خارج می‌شود.

وی افزود: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد طی روز‌های آینده دیگر شاهد نفوذ گرد و غبار شدید و با گستردگی زیاد به جو استان نباشیم

قاسمی یادآور شد: اوایل روز چهارشنبه (۳۱ خرداد) شرایط دوباره برای تشکیل توده‌های گرد و غبار و نفوذ آن به جو استان فراهم می‌شود، اما این غبار رقیق بوده و تنها نواحی مرزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از روند افزایشی دمای هوا نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: این روند افزایشی از پنجشنبه (اول تیر) آغاز شده و تا اوایل و یا حتی اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت، بگونه‌ای که دمای هوا هفته آینده به طور میانگین دو تا سه درجه از این هفته گرمتر خواهد بود و روزانه حدود یک درجه سانتی‌گراد افزایش دما را خواهیم داشت.

قاسمی اضافه کرد: از روز پنجشنبه حداکثر دمای نواحی گرمسیر استان از جمله قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب به بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید .

برچسب ها: هواشناسی ، گرد و غبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.