معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گلستان از مجازات کارفرما‌های متخلف در خصوص بکارگیری مشمولان غایب سربازی خبر داد.

سرهنگ مرتضی یونس آبادی گفت: با توجه به مواد ۶۲، ۶۳ و ۶۳ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی، استخدام مشمولان در وزارتخانه ها، مؤسسات وابسته به دولت، کارخانه ها، کارگاه‌ها و مؤسسات خصوصی بدون داشتن معافیت دائم و کارت پایان خدمت ممنوع است.

او افزود: کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در مؤسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، شرکتها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه‌ها به کارگیری کنند توسط فرماندهی انتظامی و همچنین سازمان "تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت معدن و تجارت" شناسائی و به محاکم قضایی معرفی خواهند شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: مجازات اینگونه افراد برای بار اول هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر هزینه سالانه سه سرباز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۲۵ ۰۳ تير ۱۴۰۲
جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
دلسرد
۱۸:۴۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
چنین آدمایی از بس عقده دارند و به چشم نمیان با زدن یه حرف مفتی میخواند خودی نشون داده باشن.بجای اینکه مشمولان غایب را تعیین تکلیف کنند سنگ اندازی می‌کنی.اینا جوانان همین مملکت هستند که تو اشتباه گرفتی و براشون خط و نشون می‌کشی که بیکار و الاف بمانند.دوست عزیزمان درست فرمودند سکوت بهتر از حرف مفت زدن است.انشالله که ظلمتون به پایان میرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
سه میلیون جوان را بلکه هم بیشتر از سه میلیون را از حق و حقوق خود تو کشور خودش محروم کردند تازه دم از ازدواج و فرزندآوری هم میزنند.الحمدالله هرچی تهدید به محرومیت کنی دودش تو چشم خودتون می‌ره دیگه گذشت اون زمان که سه چهارتا بچه می آوردن دیگه تموم شد.الان هرچی مشمولان غایب را بلاتکلیف نگه دارید اونا هم نه ازدواج می‌کنند و اگر هم ازدواج کردند دیگه حواسشون است که اصلا بچه نیارند یا اگه میارن یه دونه...منجمله خوده بنده.
Germany
علیرضا
۲۰:۱۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
پس سیاست های افزایش جمعیتو ازدواجو اینارم فاتحشو بخونیم هی میگن ازدواج کنید ازدواج کنید بعد جلو پایه جوونا فقط بلدن سنگ بندازن الان اون جوونی ازدواج کرده باید اجاره خونه ۱۰میلیونی خرجای سر سام آورشو با دزدی بده!؟!
خیلی وضع اقتصاد درسته اینکارارم میکنید! که آخرین امیدای جوون واسه زنده موندنم ازش میگیرید
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۰:۳۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
تعریف خدمت مقدس سربازی رو باید این طور گفت : استفاده موثر و مفت و مجانی برای دولت ، از محل به هدر دادن دو سال از عمر جوان بخت برگشته را سربازی میگویند.
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۰۹:۳۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
مشمولان غایب رو با دشمن اشتباه گرفتید
فردا باز رای دادن ها...
Turkey
تیمور
۱۶:۱۴ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
جایه بسی تاسف داره برای همچنین انسان های بی خودی که متاسفانه نه فکر مملکت هستن نه فکر جوانان مملکت.اظهار نظر کردن های اینچنینی جز نشانه ای از بی فکری و خالی کردن عقده و بی مسئولیتی محض چیز دیگری نیست. اگر کاری از دستتون بر نمیاید لااقل زخم میلیون ها جوان این مملکت را تازه نکید سکوت کردن بهتر از حرف مفت زدن است.
Iran (Islamic Republic of)
بیکاروالاف
۱۵:۲۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
بیچاره مشمولان غایب...تعیین تکلیف شون که نمی‌کنند تازه خط و نشون هم میکشند که بیکار باشند.باشه هر کاری نکردید بکنید این که کمه...اصلأ از نفس کشیدن محرومشون کنید.