مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: خیران نیک اندیش در راستای کمک به احداث ساختمان همو دیالیز در بیمارستان این شهرستان تاکنون ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال اهدا کردند.

امید صادق امیری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با توجه به وضعیت فضای بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) و آمار بیماران دیالیزی، احداث ساختمان جدید با ظرفیت ۵۰ تا ۶۰ تخت جز موارد ضروری شهرستان است که با همت خیران در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۳۰ بیمار دیالیزی در بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان به صورت سه شیفت خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: از دیگر شهروندان و خیران درخواست داریم مبالغ اهدایی خود را برای ارائه خدمات بهتر به بیماران دیالیزی شهرستان به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۸۹۷۱۱ با شماره شبا ۳۱۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۲۸۸۰۹۹۲۸۰ و شماره حساب ۲۸۸۰۹۹۲۸۰ واریز کنند.

صادق امیری با بیان اینکه این ساختمان در متراژی به مساحت یک هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث خواهد شد، گفت: در صورت اتمام سازه ساختمان برای تکمیل و تجهیز آن از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان و وزارتخانه اقدام خواهد شد.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارائه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.