حجاب واجب الهی و دستور خداوند در قرآن است

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: دشمن خانواده و حجاب را در تیررس حمله و تهاجم فرهنگی خود قرار داده که در این میان وظیفه ما ادای مسئولیت برای جریان‌سازی عمومی در سطح شهر با محوریت «حجاب واجب الهی و دستور خداوند در قرآن است» می‌باشد.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات استان، در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با محوریت «زیست عفیفانه» در شهرستان سرعین در سخنانی اظهار کرد: سرعین نگین گردشگری با ورود آداب و رسوم و خرده فرهنگ پذیرای هشت میلیون گردشگر در طول سال، باید مرکز گسترش شیعه، مهد وحدت اسلامی و پایگاه حسینیت باشد.

او افزود: جلسه زیست عفیفانه بنا به تاکیدات نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در کلیه شهرستان‌های استان به‌ویژه در شهر‌های مسافرخیز و گردشگر از جمله سرعین با هدف اجرا و رعایت پوشش اسلامی در مراکز اقامتی، آبدرمانی‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های عرضه خدمات برگزاری می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اردبیل خاطر نشان کرد: دشمن خانواده و حجاب را در تیررس حمله و تهاجم فرهنگی خود قرار داده که در این میان وظیفه ما ادای مسئولیت برای جریان‌سازی عمومی در سطح شهر با محوریت «حجاب واجب الهی و دستور خداوند در قرآن است» می‌باشد.

جعفرزاده تاکید کرد: اولویت ما در برابر هرگونه هنجارشکنان تذکر لسانی است به گونه‌ای که همه دغدغه‌مندان و کنش‌گران فرهنگی و دینی به‌ویژه علما و روحانیون، افراد با اعمال منکر و ضدارزش را از قبح رفتارشان آگاه ساخته و متولیان بخش‌های مختلف در مراکز اقامتی، پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و آبدرمانی‌ها با برنامه‌های متنوع فرهنگی برای کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی قدم‌های موثری بردارند.

او در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: برای توسعه و ترویج حجاب و عفاف انجام فضاسازی و تبلیغات محیطی با محتوا و مضامین فاخر اثرگذار است و در داخل شهر ضابطین قضایی امر به معروف و نهی از منکر متشکل از سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، اماکن و دادستان و معتمدین محلی به‌کارگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.