شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای از مردم همیشه در صحنه استان برای حضور درمراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و تسلیت فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی«ره» و شهدای 15 خرداد سال 1342، همه ساله با فرا رسیدن خرداد ماه، غم جانگاه رحلت زعیم عالیقدر، بنیانگذار و رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رض) در دل مسلمانان و آزادی¬خواهان جهان بویژه عاشقان و دلسوختگان آن یار سفرکرده شعله ور می گردد و در فراق رهبرشان اشک ماتم می ریزند و یاد و خاطره مرادشان را گرامی می دارند امسال نیز در سراسر استان گرد هم می آییم تا آئین بزرگداشت و تجلیل از آن مرد خدایی را بر پا نمائیم.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از عموم مردم آگاه و همیشه در صحنه استان اردبیل دعوت می نماید تا در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی«ره» و شهدای 15 خرداد در سراسر استان شرکت نمایند.

مراسم شهرستان اردبیل به شرح زیر اعلام می شود:

مراسم بزرگداشت ارتحال امام در اردبیل از ساعت 10:30 صبح روز یکشنبه مورخ 14/03/1402خرداد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اردبیل.

مراسم گرامیداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد و یادواره شهدای فصل بهار اردبیل با محوریت شهید مدافع حرم شهید علی سیفی در روز دوشنبه مورخ 15/03/1402ساعت 10:30 صبح در مسجد محمدیه اردبیل .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.