بودجه البرز ۶۴ درصد افزایش یافت

نماینده طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات البرز در مقایسه با سایر استان ها در کشور ضعیف بود که اکنون ۶۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

علی حدادی در نشست با دهیاران و اعضای شورای روستا و شهر، بخش تنکمان در استان البرز افزود: با طرح سوال و تذکرات داده شده اعتبارات محرومیت زدایی در منطقه غرب استان البرز گرفته شده است.

او افزود: همچنین برای جاده ها اعتبارات ویژه ملی گرفته شد که بین روستایی و حوزه شهری پیگیری های لازم شد .

نماینده طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتباری در اختیار بسیج سازندگی قرار دادیم تا بحث آبرسانی و نوسازی شبکه را داشته باشیم که در اعتبارات جدید ۸۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است .

حدادی افزود: در خصوص ورزش نیز اعتبارات خوبی برای غرب استان البرز دیده شده و دستورات خوبی از وزیر ورزش گرفته شده است .

او افزود: اکنون در موضوع زمین های قولنامه ای مشکلات فراوانی داریم که مجوز صادر نمی شود و در سفر اخیر رییس دیوان عدالت اداری به البرز این موضوع مورد توجه قرار گرفت.

نماینده طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه بافت روستایی نیز مشکلات بسیاری داریم که کارشناسان باید ورود کنند.

حدادی افزود: در ارتباط با اتباع باید یک سازمان به عنوان متولی داشته باشد به جهت سازماندهی و این سازمان درحال شکل گیری است که در مراحل بررسی بوده و به زودی مصوب خواهد شود .

او با بیان اینکه سهمیه قیر رایگان برای استان البرز گرفته شده است گفت: بر این اساس نیازهای روستایی حل می شود و در بخش شهری از سازمان همیاری و شهرداری کشور دستورات خوبی اعمال شذه است.

نماینده طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی افزود: از سد طالقان آب مورد نیاز برای نظرآباد فراهم شد و این مهم را برای سال های آینده برای شهر تنکمان عملیاتی می کنیم.

او گفت: در بحث گاز در طالقان ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه پیگیری کردیم که با تخصیص آن این طرح امسال تمام می شود.

برچسب ها: بودجه ، مجلس شورای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.