نائب رئیس شورای شهر کرج از تخریب سینما هجرت کرج در آینده خبر داد و گفت: بنا شده این سینما حذف ولی برای جایگزینی آن در نقطه‌ای دیگر از شهر پردیسی سینمایی مدرن احداث شود.

 

عمار ایزدیار با اشاره به آخرین تصمیم برای تعیین تکلیف سینما هجرت اظهار کرد: این مجموعه در محلی قرار گرفته که انجام فعالیت‌های فرهنگی در آن سخت است و البته نباید فراموش کرد که زیرساخت‌هایی مثل پارکینگ و ... نیز برای آن در نظر گرفته نشده است.

او با اشاره به اینکه با این اوصاف هزینه کرد برای سینما هجرت منطقی نیست، ادامه داد: بنابراین طبق توافق صورت گرفته با حوزه هنری استان البرز، بنا شده این سینما حذف ولی برای جایگزینی آن در نقطه‌ای دیگر از شهر پردیسی سینمایی مدرن احداث شود.

نائب رئیس شورای شهر کرج: شرایط سینما هجرت کرج مناسب نبوده و سالن‌های آن تماشاچی چندانی ندارد و علاوه بر این، جانمایی آن به گونه‌ای است که در ساعات عصر باعث ایجاد گره ترافیکی در محدوده خیابان تهران می‌شود.

او افزود: قرار است بعد از تخریب، بخشی از زمین این سینما به پایانه تاکسی کلاک و شرق کرج و بخشی دیگرهم طبق طرح تفصیلی آتی، به ۴۵ متری تبدیل ‌شود.

برچسب ها: سبنما ، تخریب سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
سلام ایکاش میشد بیارن شهرک آسیاب برجی زمینهای خالی زیادی داره به مرکز شهر هم نزدیکه اگه بشه چی میشه قبلا ذوب آهن کرج سینمای تابستانی داشت اگه مسئولین یادشون باشه که ا سوخت و شده پارکینگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
جناب عمار عزیز بفرمایید که آنقدر به این منطقه خدمات داده نشده ..اونجا شده پاتوق معتادین و دیگه خجالت می‌کشید که سینما در این منطقه وجود داشته باشه...کلا کرجی های اصیل باید کلاه خودشونو بالا بندازه که حال روز میدان کرج که شناسنامه کرج به حساب میاد این حال روزش شده...از مسئولین مهاجر توقعی نیست که به بافت تاریخی شهر توجه کنند چون براشون نه خاطره آیی داره و نه جذابیتی و اکثرا دنبال خدمات رسانی به مناطقی هستن که در اونجا دارای ملک و املاک هستند تا سرمایه خودشونو چندین برابر کنند...آقای ایزدیار محترم شما که بومی کرج هستید شما چرا برای این منطقه فکری نمیکنید...چند سال مسیرتون به میدان کرج و دکتر همایون و خیابان شهربانی و فاطمیه و امیری.و ادهم و کمالی نیفتاده...حداقل توقع مردم بومی کرج از شما زیاده...خدا پدر شهید شما رو هم رحمت کنه...
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی iran
۱۵:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
استان البرز کلا" یک شهر مهاجرنشین هست از سراسر ایران، در مورد تخریب سینما در این مکان در صورتیکه پردیس سینمایی، یعنی یک مجموعه کامل فرهنگی سینمایی به روز و مدرن در یک نقطه مناسب از شهر ایجاد شود کار بسیار به جا و صحیحی خواهد بود فقط امیدوارم این اتقاق صورت بگیرد یعنی فقط در حد طرح و برنامه نباشد چون استان البرز کرج از لحاظ داشتن سینما و اماکن فرهنگی مناسب کمبود زیادی دارد .. موفق باشید