فرمانده ناحیه بسیج مقاومت شهرستان پارس آباد از ارسال کمک‌های مؤمنانه به منطقه سیل زده استان اردبیل خبرداد.

علی پیرجاهد گفت: حس همنوع دوستی و فداکاری‌های شهرستان پارس آباد زبانزد عام و خاص است و کمک‌های مردمی می‌تواند نقش پررنگی در کاهش درد و آلام آسیب‌دیدگان مردم  سیل زده داشته باشد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد  امدادرسانی و کمک‌های مومنانه شهروندان در جهت کاهش آلام زلزله‌زدگان را ضروری دانست و می گوید: مردم شهرستان پارس آباد همیشه در بزنگاه تاریخی در صحنه بود و در این موضوع نیز از کمک‌های انسان دوستانه خود دریغ نخواهد کرد. 

او  با بیان اینکه بسیج و گروه های جهادی شهرستان پارس آباد در لبیک به ندای ولی امر مسلمین آماده کمک رسانی به مردم سیل زده در اقصی نقاط کشور هستند، گفت: تقویت وحدت و همدلی برای کمک به سیل زدگان مورد توجه همگان است.

پیرجاهد می گوید: گروه‌های جهادی شهرستان پارس آباد آمادگی کامل برای اعزام به منطقه سیل زده استان اردبیل را دارند و در صورت اعلام نیاز در سریع‌ترین فرصت این  امرمهم انجام خواهد شد تا بتوانند در بخش‌های مختلف خدمت رسانی کنیم. 

به گفته او،: به تعداد 3 هزار بطری آب معدنی در قالب کمک های مومنانه توسط خیرین و بسیج سازندگی جمع آوری  و مناطق سیل زده شهرستان های گرمی، بیله سوار، انگوت ارسال شد. 
پیرجاهد با بیان اینکه ما همچنان آماده جذب کمک های مردمی هستند، گفت: روند کمک رسانی به سیل زدگان همچنان ادامه خواهد داشت. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد  کمک به مردم سیل زدگان را امری ضروری دانست می گوید: همشهریان عزیز می‌توانند کمک‌های خود را به پایگاه‌ها و کانون‌های بسیج درشهرستان پارس آباد تحویل دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.