رساله دکتری دانش‌آموخته دانشگاه شیراز در دوازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی‌ایرانی پیشرفت، به‌عنوان رساله شایسته تقدیر شناخته شد.

رساله دکتر محسن کریمی (دانش‌آموخته‌ی دکتری اقتصاد دانشگاه شیراز)، با عنوان «تعیین مالیات بهینه در اقتصاد باز کوچک و بررسی اثر آن بر جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در ایران» به راهنمایی دکتر رضا اکبریان (دانشیار بخش اقتصاد دانشگاه شیراز) در دوازدهمین دوره انتخاب رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر مرتبط با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، پس از سه مرحله ارزیابی تخصصی، موفق به کسب عنوان «رساله شایسته تقدیر» شد.

مرکز الگوی اسلامی‌ایرانی پیشرفت، در مراسم پایانی دوازدهمین کنفرانس این مرکز که باعنوان «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت: گفتمان عمومی، مسئولیت ملّی»، در محل مرکز الگو، به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد، از پدیدآور و استاد راهنمای رساله یادشده تقدیر کرد.

مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، هرسال با هدف تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای پرداختن به موضوع یادشده و تلاش برای مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان فعال در اندیشه‌ورزی پیرامون الگوی پیشرفت کشور و فرآیند تدوین و تحقق آن و البته کمک به همگانی‌کردن و ترویج گفتمان پیشرفت در بین جوانان و دانشجویان، از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های برتر مرتبط با الگوی اسلامی‌ایرانی پیشرفت پس از داوری با اهدای جوایزی نفیس تقدیر می‌کند.

دوازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در خردادماه، با ارائه ۷۶ مقاله و ۱۱ میزگرد ترتیب یافت و در پایان، با معرفی برترین پایان نامه‌ها و رساله‌ها در بخش منتخب و شایسته تقدیر به کار خود پایان داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار