رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از شنبه تا سه شنبه (۲۷ تا ۳۰ خرداد) در مناطق شمالی و مرکزی استان افزایش محسوس دما رخ خواهد داد.

 اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان،  علی ملاشاهی اظهار کرد:  با توجه به اینکه از شنبه تا سه شنبه در مناطق شمالی و مرکزی استان افزایش محسوس دما رخ خواهد داد، از ترددهای غیرضروری در فضای باز به ویژه اواسط روز تا بعداز ظهر خودداری شود.

وی افزود: تا یکشنبه 27 خرداد ماه جاری برای ارتفاعات مناطق جنوبی استان رخداد رگبار و رعدوبرق، تندبادهای شدید لحظه ای و احتمال بارش تگرگ به همراه برخورد صاعقه پیش‌بینی می‌شود.

رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از شنبه تا سه شنبه (۲۷ تا ۳۰ خرداد) در مناطق شمالی و مرکزی استان افزایش محسوس دما رخ خواهد داد و احتمال رخداد دماهای حدود بیشینه مطلق بلند مدت وجود دارد.

ملاشاهی توصیه کرد: در فعالیت های کوهنوردی احتیاط شود و  از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی و ترددهای مرزی در زمان بارندگی خودداری گردد.

وی گفت: در روزهای آتی با توجه به افزایش محسوس دما از ترددهای غیر ضروری در فضای باز به ویژه اواسط روز تا بعداز ظهر خودداری شود و تامین،توزیع و مصرف بهینه آب و برق مدیریت انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار