آغاز احداث قطعه سوم چهارخطه بن به داران

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی احداث قطعه سوم چهارخطه بن به داران به طول هفت کیلومتر آغاز شد.

حسینعلی مقصودی اظهار داشت: چهارخطه بن به داران در چهارمحال و بختیاری دارای چهار قطعه است که تاکنون سه قطعه آن فعال شده است.

وی ادامه داد: این محور ۳۲ کیلومتر طول دارد که قطعه نخست آن کامل، قطعه دوم در مراحل پایانی قرار دارد و قطعه سوم نیز که از شیخ‌شبان تا روستای حیدری واقع شده به تازگی شروع شده است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: تاکنون کل این محور ارتباطی از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار شده است و از آنجا که در ردیف ملی قرار دارد و از اعتبارات سفر رییس‌جمهور برخوردار است از نظر اعتباری با مشکل خاصی روبرو نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به دیگر طرح‌های فعال راهسازی استان نیز اشاره کرد و گفت: بهسازی محور ارتباطی فرخشهر به خراجی بزودی آغاز می‌شود و مناقصات اجرای محور سورشجان به سودجان و یک قطعه از باباحیدر به چلگرد از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

مقصودی با اشاره به فعال بودن ۱۳ طرح راهسازی در استان با تامین اعتبار از ردیف ملی، تصریح کرد: در حال حاضر تمامی راه‌های شریانی استان به صورت چهارخطه در دست احداث است که از جمله آن می‌توان به شهرکرد به بروجن به لردگان، لردگان به ایذه، شهرکرد به شلمزار به ناغان به ایذه، اردل به دوپلان، سامان به تیران و بازفت به مسجد سلیمان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته مجوز ماده ۲۳ چهار طرح راهسازی استان از جمله سامان به قراقوش، چلگرد به باباحیدر، ورودی و کمربندی اردل و سورشجان به سودجان صادر و به این طرح‌ها از ردیف ملی اعتبار اختصاص یافته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۶:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
ایجاد زیر ساختهای تراموا و حمل و نقل با تراموا برای شهر شهرکرد یک الزام برای حمل و نقل درون شهری و آینده جابجایی ها برای این شهر زیبا خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
پیشنهاد و ساخت «میانبر چلگرد به بازفت بالا» ارتباط ترانزیتی شمال استان را با استانهای همسایه و مخصوصا خوزستان کوتاهتر خواهد کرد و استان چهارمحال و بختیاری که بین استانهای مرکزی و بنادر کشورمان قرار گرفته میانبر و مسیری کوتاه برای هر چه زودتر به مقصد رسیدن خواهد بود
مسولان استان و کشور این مسیر قدیمی را احیا کنند
مسیر «میانبر چلگرد به بازفت بالا»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
احسنت
آخرین اخبار