استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در عرصه روابط عمومی تولید محتوای موثر و هنرمندانه و یا حتی یک جمله می‌تواند بر روح و روان جامعه اثرگذار باشد.

محمد کرمی اظهار داشت: رسالتی برای همه انسان‌ها از زمان تولد تا به هنگامه مرگ تعریف شده که در آیات الهی قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است. ذکر عملی عبادت، یعنی کار ارباب رجوع را به یاد خداوند انجام دهیم، چون به یاد خدا برای خلق خدا خدمت کرده ایم.

وی بیان داشت: مسئول بودن، کلمه بسیار مهمی است و اگر این مسئولیت ابزاری برای رسیدن به خدا نباشد، عاملی برای سقوط خواهد بود. 

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به وظایف خطیر روابط‌عمومی‌ها تصریح کرد: ارتباطات مردم با مسئولین و ارتباط مجموعه شما با مردم به عهده شماست که باید این امر خطیر را به خوبی هدایت کنید.

کرمی با تاکید بر نوآوری در عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی اذعان کرد: روابط عمومی فقط عکس گرفتن و تهیه گزارش خبری نیست بلکه مسئولیت بسیار سنگینی است.

 وی تصریح کرد: یکی از مسائل مهم در زمینه اطلاع رسانی هنرمندانه، شفاف‌سازی و عملکرد صادقانه است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: قرآن کریم به همه حوزه‌ها توجه دارد و موضوعات اقتصادی، علمی و فرهنگی و. در این کتاب آسمانی بیان شده است.

کرمی بیان داشت: بسیاری از مشکلات جامعه در حوزه فرهنگی است، روابط عمومی‌ها در حوزه فرهنگی مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به درج برخی اخبار بیان داشت: در عرصه اطلاع‌رسانی باید خیلی دقت داشته باشید، بیان مطالبی که به نتیجه نرسیده باعث ایجاد بی اعتمادی در اذهان مردم می‌شود و تاثیر منفی در جامعه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار