استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طراحی و ایجاد چند شهر ساحلی جدید در این استان در دستور کار قرار دارد.

 محمدکرمی  در جلسه با تعدادی از سرمایه گذاران با اشاره به اهمیت اقتصاد دریا محور گفت: مسوولان برای ایجاد اقتصاد مردمی و افزایش نقش مجموعه‌های خصوصی در اقتصاد تلاش کنند.

وی بیان کرد: دولت باید زیرساخت‌ها را برای فعالیت بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف از جمله معدن، کشاورزی، شیلات، دامداری، مرغداری، صنایع تبدیلی و شرکت‌های دانش بنیان فراهم کند.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: با توجه به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان باید شاهد پیشرفت و توسعه منطقه باشیم.

وی با اشاره به اهمیت هماهنگی و همراهی دستگاه‌های اجرایی در سرعت دادن به پیشرفت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید مدیران کل به زیر مجموعه‌هایشان اشراف کامل داشته باشند.

کرمی بیان کرد: اعمال سلیقه‌های شخصی در کار، دوگانگی در تصمیم گیری و برخی خطا‌ها در دستگاه‌های اجرای عامل عقب ماندگی در کارهاست و حتما با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خاص هر منطقه از جمله بخش زرآباد در کاشت محصولات و بهره‌گیری از ظرفیت هر شهرستان با یک برنامه مناسب در توسعه مناطق استان تاکید کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر جدیت در کار‌ها اذعان کرد: همت در انجام کارها، دنبال کار‌های نشدنی بودن و کمک و هم‌افزایی باعث می‌شود نتیجه خوبی حاصل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۴:۵۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
سواحل اقیانوس سیستان و بلوچستان ظرفیت بسیار بسیار فراوانی برای داشتن شهرهایی بزرگ و تجاری و صنعتی و گردشگری و ترانزیتی و نوین و بروز را دارند
به امید ساخت شهرهایی فراوان و زیبا و شیک در سواحل اقیانوس کشورمان و سواحل اقیانوسی استان سیستان و بلوچستان
آخرین اخبار