همزمان با آخرین روز از هفته ملی صنایع دستی، اختتامیه هفته صنایع دستی در استان گلستان برگزار شد.

امروز چهارشنبه ۲۴ خرداد همزمان با آخرین روز از هفته ملی صنایع دستی اختتامیه این هفته در استان با حضور محمدجواد ساوری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، اکبر مهدوی نیا معاون توسعه مدیریت اداره‌کل، مریم حاجی ابراهیمی معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی، مدیران ستادی و شهرستانی و کارشناسان صنایع‌دستی استان در کاخ موزه گرگان برگزار شد.

محمدجوادساوری در این مراسم گفت: در راستای گرامیداشت هفته صنایع‌دستی، ۱۲۰ برنامه در سطح استان اجرا شد.

او تاکید کرد: صنایع‌دستی هویت ملی ما است و جدا از بعد اقتصادی آن باید حفظ، احیا و ترویج شود و این مهم نیاز به همکاری تمامی دستگاه‌های ذیربط دارد.

ساوری اشاره کرد: برندسازی و برگزاری دوره‌های آموزشی دو موضوع مهم در توسعه صنایع‌دستی استان است که باید به آن پرداخته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: صنایع‌دستی حوزه پرمشغله و پرمخاطب است، ولی علی رغم این موضوع باید کنار حمایت‌های مادی تلاش شود حمایت‌های معنوی انجام و با خلق باز پذیرای قشر حساس هنرمندان شد.

در این مراسم برنامه‌های هفته صنایع‌دستی و نقاط قوت و ضعف آن‌ها بررسی شد و اعضا به بیان مسائل و موضوعات خود در برنامه‌های پیش رو پرداختند و در پایان با اهدای لوح سپاس از زحمات مدیران و کارشناسان در این هفته تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار