استاندار گیلان در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب گفت: دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی به وظایف خود به درستی عمل کنند تا شاهد ناهنجاری در استان نباشیم.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه) در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب با تکلیف به تمامی دستگاه‌های اجرایی در خصوص رعایت شئونات اسلامی و مقابله با ناهنجاری در استان، گفت: بنده به عنوان خادم کوچک مردم اجازه نمی‌دهم هنجارشکنی‌ها در این استان انجام شود، از سوی دیگر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی نیز به وظایف خود به درستی عمل کنند تا شاهد ناهنجاری در استان نباشیم.

او با تأکید بر انجام دقیق وظایف محوله از سوی دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر در ساخت و تولید محصولات فاخر فرهنگی افزود: وظایف دستگاه‌هایی که رسالت شان تولیدات محصولات فرهنگی فاخر است، باید عملیاتی، درست، متکی بر قوانین کشور و احکام اسلامی همچنین در راستای روشنگری برای نسل جوان جامعه باشد.

استاندار گیلان یکی از برنامه‌های دشمن را ایجاد تزلزل در بنیان خانواده‌های ایرانی دانست و تصریح کرد: پایه و اساس انقلاب اسلامی و خانواده‌ها، دین و مبانی دینی است و استکبار با آگاهی از این مقوله تلاش می‌کند این پایه‌ها را سست کند.

عباسی بر رعایت تکالیف ایجابی حوزه عفاف و حجاب توسط دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: در بخش‌های ایجابی و سلبی تکالیف و وظایف همه کاملا مشخص است، لذا باید در تمامی مکان‌ها، همه اقشار جامعه شئونات اسلامی را رعایت کنند، زیرا این یک تکلیف شرعی و قانونی است.

او همچنین با بیان اینکه دشمن در حال پاشیدن بذر نفاق و دودستگی در جامعه از طریق جنگ شناختی و ترکیبی است، افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در تلاش برای ایجاد جنگ شناختی و دودستگی در جامعه هستند از این رو با هوشیاری و آگاهی نباید در زمین دشمن بازی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۱۳:۴۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
فیلم تو مثل جناب ثقفی کی پخش میشود ؟ شب بلند است وقلندر بیدار