نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: باید بر روی اجرای درست مصوبات شورای فرهنگ عمومی در سطح استان نظارت کافی انجام شود.

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان با حضور استاندار، رئیس کمیته امداد امام (ره) و دیگر اعضای این شورا در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت برگزار شد.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در این نشست با اشاره به هدف دشمن از ایجاد آشوب‌های اخیر گفت: هدف این آشوب‌ها مقدمه ایجاد بی بندوباری و بی حجابی در کشور بود، زیرا با از بین رفتن فرهنگ هیج مشکلی از جمله مشکل اقتصادی برطرف نمی‌شود.

او با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید به بهترین شیوه اجرایی شود، افزود: شورای فرهنگ عمومی گیلان یکی از مهمترین جلسات در سطح استان است که باید بر روی اجرای درست مصوبات نظارت کافی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین به زنگ خطر پیری جمعیت در این استان اشاره و تصریح کرد: معضل پیری جمعیت در کشور و گیلان به یک بحران تبدیل شده است و مقام معظم رهبری تأکیدات فراوانی در این خصوص داشتند از این رو در جلسات شورای فرهنگ عمومی باید به این موضوع رسیدگی شود.

آیت الله فلاحتی تغییر سبک زندگی را نیز از مهمترین آفات کشور دانست و گفت: دشمن برای تغییر سبک زندگی در کشور از ایرانی اسلامی به غربی برنامه دارد لذا باید سریعا برای حل این مشکل راه حل‌هایی اتخاذ و عملیاتی شود.

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گیلان

لزوم توجه رعایت حجاب در ادارات و شرکت‌های خصوصی و خصولتی، بازگو شدن نقش زنان در جامعه در دهه کرامت، استفاده از ظرفیت جامعه نخبگانی در هفته قرآنی و انجام کار‌های فرهنگی در خصوص جوانی جمعیت و برگزاری جلسات بعدی با محوریت افزایش ازدواج جوانان در جامعه هم از جمله موارد تأکید شده از سوی استاندار گیلان در این نشست بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.