سردار جمال الدین آبرومند گفت: بهترین مسیر برای رفع محرومیت از نقاط مختلف کشور ایجاد ثروت از طریق اشتغالزایی بومی است.

سردار جمال الدین آبرومند دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع)  در نشست قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان گفت: تمرکز بر اشتغال و تولید ثروت یک اصل مهم در محرومیت‌زدایی است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به ماموریت‌ها و اهداف این قرارگاه، رفع مشکلات محرومان و محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف را از جمله اهداف این قرارگاه دانست و اظهار داشت: راهکار رفع محرومیت این است که مردم آن مناطق ثروتمند شوند و به یک درآمدزایی خوب برسند، پس باید اولویت بر کارآفرینی و ایجاد اشتغال باشد، زیرا عمده مشکلات محرومان به مساله کار و اشتغال بازمی‌گردد.

سردار آبرومند افزود: امروز ظرفیت خوبی در حوزه بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی وجود دارد تا اقدامات اجرایی مستمر در این زمینه شکل گیرد و انتظار بر این است تا از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول و ظرفیت بسیج و سپاه استفاده کرد تا محرومیت‌ها رفع شود و نقش‌آفرینی سپاه استان‌ها در این خصوص مهم و راهبردی است.

وی افزود: استان سمنان در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید و جانباز دین خود را به این انقلاب ادا کرده است و امروز رسالت ما این است تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و اقدامات جهادی، رنج محرومیت را از چهره استان برطرف کنیم.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) افزود: یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های موجود در استان استفاده از از فرصت ایجاد صنایع کوچک است که البته باید با محوریت بازگشت به روستا انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.