رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت: از مجموعه اشعار شاعر بافقی صدیقه آقابابایی در سه جلد کتاب با حضور شاعران شهرستان و اقشار مختلف مردم رونمایی شد.

قائمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق افزود: مجموعه اشعار این شاعر بافقی طی ۱۰ سال جمع آوری شده که در سه جلد رونمایی شد.

او بیان کرد: در شهرستان بافق بیش از ۷۰ نویسنده و بیش از ۲۰ شاعر در حال فعالیت هستند که در مجموع بیش از ۹۰ اثر از آن‌ها به چاپ رسیده است. 

قائمی گفت: با توجه به اینکه بافق شهر شاعر مشهور وحشی بافقی است، انتظار می‌رود شاعران معاصر این شهرستان نیز همسو با این شاعر به میدان بیایند و اشعار خود را به چاپ برسانند.

صدیقه آقابابایی شاعر بافقی نیز گفت: این مجموعه اشعار در سه جلد کتاب با عنوان‌های تب تند خاطره‌ها که مجموعه شعر سپید است، خیس از نگاه بارانی‌ام به سبک سپید سپکو و ردّی از آه تو افتاده به آیینه من مجموعه غزلیاتم است که به چاپ رسیده است.

او افزود: حدود ۱۰ سال سرودن این اشعار زمان برده است و اولین شعرم را در سوگ معلمم سرودم.

آقابابایی گفت: در این مسیر خانواده‌ام همواره حامی من بودند و کتاب شعر تب تند خاطره‌ها را به خانواده‌ام و کتاب ردّی از آه تو افتاده به آیینه من را نیز به نوه‌ام که در اثر بیماری فوت شده، تقدیم کردم.

برچسب ها: شاعر ، رونمایی ، بافقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بتول اقابابایی
۰۰:۱۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
زهرا آقابابایی
۲۰:۵۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
عالی بود
آخرین اخبار