استاندار کرمان گفت: زمین برای مسکن مددجویان کمیته امداد با اولویت در استان دنبال شود، چون بخش عمده‌ای از مشکلات مددجویان در حوزه مسکن است.

 محمدمهدی فداکار، در گردهمایی فصلی معاونان، مدیران و روسای ستادی و اجرایی کمیته امداد با اشاره به اینکه کمیته امداد به‌عنوان یک‌نهاد انقلابی باقی‌مانده و تشکیلات آن اداری نشده است گفت: کاری که در کمیته امداد انجام می‌شود، از شئون، ولی جامعه است و شما به نیابت از، ولی جامعه آن را انجام می‌دهید، ضمن اینکه بار محرومیتی که بعضاً به دلیل کم‌کاری دستگاه‌های دیگر ایجاد می‌شود بر دوش کمیته امداد است.

فداکار افزود: کمیته امداد علاوه بر اینکه دستگیری از محرومان را به عهده دارد، حوادث نیز مزید بر علت می‌شود و سختی کار را دوچندان می‌کند، اما به‌واسطه همین سختی‌ها، برکت کار در کمیته امداد بیشتر است.

استاندار کرمان به طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: درزمینهٔ اشتغال پایدار خانواده‌های مددجو باید تلاش کنیم و مددجویانی که دارای توانایی هستند با دریافت آموزش‌ها، تسهیلات و امکانات می‌توانند اشتغال پایدار به‌تناسب اقتضای اقتصادی منطقه خود ایجاد کنند.

او تصریح کرد: هدف و همت اصلی کمیته امداد بر ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت باید باشد. استاندار کرمان همچنین بر توجه به حوزه فرهنگی و تقویت عزت‌نفس مددجویان تأکید کرد و گفت: استعداد زیادی در بین فرزندان مددجوی کمیته امداد وجود دارد که این افراد می‌توانند به مدارج بالا، دست یابند.

او تعریف درآمد ثابت برای کمیته امداد استان با استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی که دارد را مورد اشاره قرارداد. فداکار افزود: زمین برای مسکن مددجویان با اولویت در استان دنبال شود، چون بخش عمده‌ای از مشکلات مددجویان در حوزه مسکن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی یعقوبی
۰۰:۲۰ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
من چند سال هست مدد جو کمیته هستم ۱ماه پیش تو کافی‌نت ثبت نام کردم برای زمین در سایت بنیاد مسکن ولی هنوز خبری نشده باید چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
علی یعقوبی
۰۰:۲۰ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
باید چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
علی یعقوبی
۰۰:۲۰ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
من چند سال هست مدد جو کمیته هستم هنوز خبری نشده باید چکار کنم
آخرین اخبار