مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: سند ۶ دانگ ۵۷ قطعه زمین در راستای عمل به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان در درگز به صورت رایگان اختصاص یافت.

‌وحید داعی روز سه شنبه در حاشیه نشست شورای مسکن خراسان رضوی در شهرستان درگز افزود: جوانی جمعیت یکی از قوانین مهم و راهبردی است که وظایف هر یک از وزارتخانه‌ها در این قانون مشخص شده است و یکی از تکالیفی که برای وزارت راه و شهرسازی تعیین شده، واگذاری زمین یا واحد مسکونی به خانواده‌های مشمول این قانون است.

وی اضافه کرد: خانواده‌های مشمول این قانون خانواده‌هایی هستند که فرزند سوم آنان از ۲۴ آبان ماه سال ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده باشد و در این راستا تا این لحظه ۸۳۷ خانواده دارای فرزند سوم در سایت مربوطه ثبت نام کرده و مدارکشان کامل شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: امروز شورای مسکن خراسان رضوی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی در درگز برگزار شد و در آن مسائل و مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن بررسی و راهکار‌های لازم در این زمینه ارایه شد.

داعی افزود: در این نشست مقرر شد نحوه پرداخت تسهیلات به همان وحدت رویه قبلی در شبکه بانکی شهرستان درگز ادامه یابد، نحوه تخصیص زمین تسهیل شود تا حداکثر ظرف ۲ هفته آینده، موضوع واگذاری و تخصیص زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان انجام گیرد.

وی اظهار داشت: شهردار درگز در این نشست قول مساعد داد تا همکاری بیشتری در زمینه صدور پروانه‌های ساختمانی و آسان سازی فرآیند صدور آن‌ها داشته باشند.

برچسب ها: مسکن ملی ، اهدای زمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.