معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی رتبه دوم را در بین دانشگاه‌های کشور به دست آورد.

جبرائیل رزمجو معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در بین دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم نیز رتبه اول به دانشگاه محقق اردبیلی اختصاص یافته که نشان از عملکرد حوزه‌های آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی است.

معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه محقق اردبیلی می گوید: بر اساس رتبه بندی تایمز نیز این دانشگاه در بین ۴۰۰ دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته و نشان می‌دهد که دانشگاه محقق اردبیلی توانسته در مسیر رشد و تعالی حوزه‌های مختلف قرار گیرد.

به گفته او،در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی فعالیت‌های خوبی در دانشگاه محقق اردبیلی انجام شده و در رشته‌های مختلف اساتید این دانشگاه توانسته اند جز یک و ۲ درصد دانشمندان برتر ملی و بین المللی قرار گرفته و به عنوان اساتید پراستناد معرفی شوند.

رزمجو گفت: پارسال همین اساتید برجسته دانشگاه محقق اردبیلی بیش از یک هزار و ۵۰۰ مقاله علمی تولید کرده و در مجلات معتبر داخلی و بین المللی به چاپ رسانده اند.

او می گوید: پنج نفر از اساتید و محققان دانشگاه محقق اردبیلی جز دانشمندان یک درصد برتر جهانی معرفی شده و ۱۷ نفر از آنها نیز جز دانشمندان ۲ درصد کشور اعلام شده اند.

معاون تحقیقات و پژوهش دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در ۴۰ موضوع مهم و تأثیرگذار جذب دانشجویان مقطع دکترا به دانشگاه محقق اردبیلی انجام شده تا مطالعات و تحقیقات آنها مورد استفاده قرار گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.