معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: حضور باشکوه مردم ایذه در مراسم تشییع شهید قنبری پیام‌هایی از جمله دفاع مردم ایذه از انقلاب، اقتدار، امنیت و وحدت اقوام را به جهان مخابره کرد.

ولی الله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: حضور باشکوه مردم در مراسم شهید قنبری سه پیام بزرگ را به جهان مخابره کرد.

او می‌گوید: اولین پیام مردم ایذه به معاندین و منافقین بود؛ شما مردم ایذه اعلام کردید این منطقه سرزمین یلان و جوانمردانی است که برای دفاع از کیان و انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند، ایذه خواستگاه سرداران بزرگی همچون مرادی‌ها و لجم اورک‌ی ها، انقلاب و جوانمردی است.

به گفته او مردم بختیاری به تعبیر مقام معظم رهبری با صداقت‌ترین و با وفا‌ترین قوم به اسلام و انقلاب است، پیام دوم این حضور اقتدار و امنیت بود.

دبیر شورای تامین خوزستان گفت: به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و کسانی که با استوری‌های کذایی در فضای مجازی جوانان را اغفال می‌کنند هشدار می‌دهم، دوران بزن دررو در ایذه تمام شده است و عزم شورای تامین، دستگاه‌های قضایی و امنیتی این است که مسببیت و محرکین و نفوذ کنندگان در این شهرستان را به سزای کارشان برسانن.

حیاتی گفت: پیام سوم حضور مردم در مراسم تشییع شهید قنبری این است که دشمنان بدانند خوزستان مظهر وحدت اقوام و زندگی مسالمت‌آمیز است.

او می‌گوید: ایذه خواستگاه وحدت و همدلی است و با برگزاری این مراسم تشیع با حضور پرشور مردم، وحدت اقوام در این منطقه بیش از پیش مستحکم شد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان خطاب به مردم ایذه گفت: انقلاب اسلامی حاصل خون فرزندان و دسترنج شما بود، انقلابی که شما پدیدآورنده آن بودید در معرض جنگ تمام عیار ترکیبی و اقتصادی است و برای نگه داشتن این انقلاب باید بیش از گذشته جانفشانی کنیم.

به گفته این مقام مسئول باید در همه جنبه‌های فرهنگی، نرم‌افزاری و اقتصادی همان کاری را کنیم که سرداران ایذه در جنگ تحمیلی علیه دشمن انجام دادند و امروز باید گوش به فرمان و سرباز ولایت و رهبری باشیم تا از این گردنه سخت تاریخی با افتخار گذر کنیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
مرگ بر ضد جمهوری اسلامی ایران زنده باد وطن پرست مومن و خدا ترس
آخرین اخبار