توکلی گفت: اخلاص، ولایت مداری، نظم انضباط، دقت در امور، شجاعت، پرهیز از سیاسی کاری و نداشتن نگاه سیاسی از ویژگی‌های اعضای شبکه نظارت است.

همایش بصیرتی فصلی اعضای شبکه نظارت دفتر کوهبنان با حضور امام جمعه، اعضای شورای تامین شهرستان، رئیس دفتر نظارت کوهبنان، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای شهر و اعضای شبکه نظارت در محل سالن کنفرانس فرمانداری کوهبنان برگزار شد.

در این نشست مجید توکلی فرماندار کوهبنان با استناد به کلام امام سجاد (ع) گفت: از خدا بخواهیم زبان ما را به هدایت گویا و تقوا را بر قلبمان جاری کند اگر این مهم مورد توجه قرار گیرد انسان از فتنه و نفاق دور خواهند ماند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان که چشم دیدن خدمات و زحمات نهاد‌های مقدس را ندارد همواره به شورای نگهبان حمله می‌کنند در حالی که حکیمی عالیقدر سکاندار شورای نگهبان است.

فرماندار کوهبنان افزود: آیت الله جنتی همواره انقلابی است و مستقل عمل می‌کند لذا اعضای شبکه نظارت باید طبق منطق مقام معظم رهبری، ایت الله جنتی، شهیدان و سردار سلیمانی حرکت کنند.

وی خطاب به حاضرین ابراز داشت: جا دارد که همواره قانون اساسی را مرور کنیم، به جوانان انقلابی و ارزشی بها بدهیم تا مدیران و مشاورین آینده کشور را به خوبی تربیت کنیم.

توکلی ادامه داد:ما نیاز به علم، بصیرت و صبر داریم تا طبق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای استقرار حق و حقیقت حرکت کنیم.

او خاطر نشان کرد: در اهمیت شورای نگهبان همین بس که نظارت بر قانون گذاری، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات را بر عهده دارد.

فرماندار کوهبنان خطاب به اعضای شورای نگهبان گفت: در بحث انتخابات همگان باید حب و بغض‌ها را کنار بگذاریم و در راستای حفظ آبروی دیگران تلاش کنیم تا آخرت خود را دنیای دیگران نفروشیم.

توکلی ابراز داشت: پیشگری از رقابت ناسالم دیگران، جلوگیری از تخلفات برگزار کنندگان انتخابات و صیانت از آرای مردم بعنوان حق الناس از ضروریات نظارت هستند.

او ادامه داد: اخلاص، ولایت مداری، نظم انضباط، دقت در امور، شجاعت، پرهیز از سیاسی کاری و نداشتن نگاه سیاسی از ویژگی‌های اعضای شبکه نظارت است.

فرماندار کوهبنان افزود: در انتخابات باید شفاف عمل کنیم و در این راستا همکاری و همدلی نیرو‌های نظارت و اجرایی همواره باید مد نظر باشد.

در ادامه رضا توکلی سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کوهبنان ضمن گرامی داشت قیام ۱۹ دی ماه گفت: طی سال دو همایش فصلی به منظور آگاهی دادن به اعضا و استفاده از نقطه نظرات و تجربیات همگان برگزار می‌شود لذا هر چه به انتخابات نزدیک می‌شویم اهمیت برگزاری این نشست‌ها برای افزایش میزان آمادگی اعضا بیشتر می‌شود.
,
او بیان داشت: این همایش‌ها هر شش ماه یک بار برگزار می‌شود چراکه کار نظارت بر انتخابات جز کار‌هایی است که باید با حساسیت و دقت نظر خاصی انجام شود و ضرورت به هم‌اندیشی و استفاده از تجربیات حاصل از انتخابات قبلی است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کوهبنان افزود: شورای نگهبان همواره خار چشم دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب بوده لذا در نوک پیکان حمله دشمنان قرار دارد که این مهم نشان از صلابت، سلامت و درستی انجام وظیفه قانونی شورای نگهبان دارد.

او بیان داشت: همایش‌های فصلی در راستای بصیرت افزایی اعضای شورای نگهبان شهرستان برگزار می‌گردد و در خلال این همایش‌ها ده‌ها نشست و جلسه بصورت دوره‌ای و محدود به منظور آموزش مستمر عوامل نظارت در راستای نظارت صریح و رعایت قانون در امر انتخابات و رصد مشکلات و ضعف‌های عملی انتخابات‌های گذشته برگزار شده است.

توکلی ادامه داد: طی سالیان گذشته شورای نگهبان تلاش کرده که همواره افکار و سلیقه‌های مختلف وارد عرصه انتخابات شوند که این مهم موجب رقابت بیشتر و مشارکت بالای مردم شده است.

او گفت: همه دستاورد‌های نظام مرهون رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، خون پاک شهیدان خصوصا اخلاص، ایثار و فداکاری سیدالشهدای مقاومت است و ما هر چه داریم ازخون شهداست لذا توجه به ارزش‌های انقلاب و مکتب سردار دل‌ها لازم و ضروری است.

توکلی با استناد به منویات مقام معظم رهبری افزود: انتخابات مظهر خدا باوری، مردم باوری و خودباوری است و در حقیقت مسابقه ملی کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار