مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: خانه فرهنگ چوبیندر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین اعتبارات لازم تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

سید مهدی حاجی سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: احداث خانه فرهنگ چوبیندر در راستای توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی نواحی منفصل شهری در دست اجراست.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین، مساحت زمین این خانه فرهنگ را ۷۳۸ مترمربع و مکان آن را در خیابان توحید چوبیندر اعلام کرد و افزود: این پروژه در صورت تامین اعتبارات لازم تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی این پروژه با هزار و ۴۶۰ متر مربع زیر بنا دارای زیر زمین و دو طبقه ساختمان می‌باشد که شامل اتاق‌های مادر و کودک، کلاس‌های آموزشی و سالن مطالعه است.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین ابراز امیدواری کرد:این مجموعه همواره محلی برای رفت و آمد و بهره مندی محققان، فرهیختگان، اندیشمندان، دانشجویان و علاقمند به کتاب و کتابخوانی و برنامه ریزی برای گذراندن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ناحیه منفصل شهری چوبیندر و خیرآباد باشد.

سید رضی در ادامه گفت:این پروژه با اعتبار بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال در جهت توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی، ارتقا فرهنگ عمومی، تشویق و ترغیب جوانان به مطالعه و پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان این ناحیه در دست ساخت است و امیدوارم خانه فرهنگ چوبیندر محلی برای پیشرفت فرهنگی اهالی ناحیه منفصل چوبیندر و خیرآباد باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.