قدرتی با اشاره به جان‌باختن ۲ نفر بر اثر وقوع سیل در این شهرستان، گفت: بیشترین خسارت ناشی از وقوع سیل در روز‌های گذشته مربوط به بخش زیرساختی و راه‌ها است.

محمود قدرتی سرپرست فرمانداری آرادان  ابراز کرد: سیل به سه بخش زیرساختی، عشایری و کشاورزی شهرستان آرادان خسارت وارد کرده است.

وی افزود: سیل با عبور از اراضی کشاورزی موجب حمل رسوبات و خرابی در زمین‌های کشاورزی شد و به محصولات خسارت زیادی وارد نکرده است.

به گفته وی، سیل روز‌های گذشته در آرادان خسارتی به بنا‌های تاریخی این شهرستان وارد نکرده است و خسارت مالی نیز طی روز‌های آینده برآورد می‌شود.

سرپرست فرمانداری آرادان درباره ۲ جان‌باخته در سیل روز‌های گذشته در این شهرستان، گفت: حمید جعفری ۵۷ ساله و مهدی صفری ۴۶ ساله هر ۲ از اهالی گرمسار ساعت ۱۰ صبح جمعه ۱۹ خرداد این شهرستان را به مقصد ارتفاعات خوش‌آب‌رود واقع در روستای قالیباف در شمال شهرستان آرادان ترک کردند و خانواده این ۲ نفر خبر گم شدن آنان را ظهر شنبه به هلال احمر اطلاع دادند.

وی بیان کرد: پس از جست‌وجوی امدادگران هلال احمر ماموران انتظامی و اهالی محلی، حوالی ظهر یکشنبه بیست و یکم خرداد، پیکر آنان در ارتفاعات خوش‌آب‌رود پیدا شد، اما به علت صعب‌العبور بودن منطقه، امدادگران ساعت‌ها برای انتقال پیکر‌ها تلاش کردند و در نهایت ساعت ۲۲ دیشب پیکر‌ها را انتقال دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.