معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: در طرح‌های معیشتی، تخصیص خانه های سازمانی و دیگر امتیازات، باید کارکنان خدوم کلانتری‌ها در اولویت باشند و بر همین اساس ساخت خانه‌های مسکونی با جدیت دنبال می‌شود.

سردار حمیدرضا اشراق روز دوشنبه در نشست ستاد فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی ضمن تاکید بر توجه به کارکنان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی افزود: در سازمان پلیس، عنصر انسانی نقش بسیار اساسی دارد و یکی از مهم‌ترین مسایل برای تحول در کلانتری‌ها منابع انسانی است و بر همین اساس، نگاه ویژه‌ای به وضعیت نیروی انسانی داریم.

وی به دغدغه و تاکید فرمانده معظم کل قوا در خصوص توجه به کلانتری‌ها اشاره کرد و ادامه داد:تحول و توسعه کارآمدی و اثربخشی در کلانتری‌ها یک اولویت اساسی است و فرماندهان فراجا این موضوع را از سالیان قبل پیگیری کرده اند و همچنان جزء اولویت هاست.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: حفظ و ایجاد امنیت وظیفه اصلی و اساسی یک حکومت است و در حکومت اسلامی نیز تامین امنیت واجب است و بر همین اساس افرادی که در این موضوع مسوولیت دارند کار بزرگی انجام می‌دهند.

اشراق همچنین در مراسم آغاز عملیات اجرایی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گلبهار با بیان این که هدف فراجا تولید امنیت است گفت: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گلبهار هستیم و امیدواریم با همکاری و همدلی که بین سایر سازمان‌ها با فراجا وجود دارد این ساختمان در سریع‌ترین زمان ممکن برای کمک در حوزه تامین نظم و امنیت مردم ساخته شود.

وی اظهار کرد: مجموعه سازمان فراجا به واسطه گستردگی ماموریت با تمام اقشار مردم ارتباط دارد و باید ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گلبهار در شان مردم ساخته شود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هرچند فراجا مسوولیت امنیت را بر عهده دارد، ولی نکته مهم، تولید امنیت است که حاصل و برآیند تمام اقدامات و فعالیت‌ها در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.