استاندار کردستان گفت: مشکلات آموزش یاران نهضت سواد آموزی استان را از طریق مکاتبه با وزارت آموزش و پرورش پیگیری می‌کنیم.

 اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در اولین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی در سال جاری که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: نهضت سوادآموزی مانند بنا‌های ارزشمند که حضرت امام بنیانگذاری کردند یکی از برکات انقلاب بوده و از اسناد افتخار ماست.

او تاکید کرد: رویکرد انقلاب و رهبر در باب آگاهی‌بخشی و تامین شرایط و امکانات برای سوادآموزی ایران اسلامی است.

زارعی کوشا بیان کرد: با تشکیل این نهضت امروز درصد کمی از جمعیت فعال کشور بیسواد هستند در حالیکه قبل از انقلاب بسیاری از نعمت سواد محروم بوده‌اند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: امروز در زمینه شناسایی افراد بیسواد و تشویق آنان به سمت سوادآموزی شرایط سخت‌تر از گذشته است و با وجود ضعف‌ها در امکانات و اعتبارات، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

او افزود: جامعه هدف عمده‌ای در سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد قرار دارند لذا تمرکز این سازمان‌ها بر روی این موضوع تاثیرگذار است و می‌تواند ما را به هدف نهایی برساند.

زارعی‌کوشا ادامه داد: باید برای باسواد کردن آنان برنامه‌ریزی کرده و مسیر سوادآموزی را تسهیل کنیم.

استاندار کردستان در پایان اظهار کرد: آموزش‌یاران نهضت سواد آموزی استان برای پیگیری مشکلات خود از جمله تبدیل وضعیت به ما مراجعه کرده‌اند که بخش عمده‌ای از این افراد حق دارند و ما مشکلات را از طریق مکاتبه با وزارت آموزش و پرورش پیگیری می‌کنیم و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.