با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، ۶ طرح ورزشی به همراه مدرسه ۴ کلاسه و نیز اولین مرکز یادگیری محلی فرصت دوم استان در شهرستان کامیاران بهره برداری کلنگ زنی و افتتاح شد.

۶ طرح ورزشی به همراه مدرسه ۴ کلاسه و نیز اولین مرکز یادگیری محلی مشارکتی فرصت دوم در این شهرستان بهره برداری، در کامیاران افتتاح و کلنگ زنی شد.

در جریان افتتاح و کلنگ زنی این پروژه‌ها، در حوزه ورزش سه طرح شامل زمین چمن مصنوعی مدرسه امام (ره)، زمین چمن مدرسه شهید سعید آزادی و کلاس درس تربیت بدنی خلیج فارس از مجموعه پروژه‌های طرح شهید سلیمانی به بهره برداری رسیده و در مجموع با فضایی به میزان ۱۵۰۰ مترمربع در اختیار دانش آموزان این مدارس قرار گرفت.

همچنین کلنگ ۲ زمین چمن مصنوعی دبستان‌های معلم و برکت و نیز کف پوش ورزشی مدرسه دخترانه زینبیه به زمین زده شد که پیش بینی می‌سود تا مهر ۱۴۰۲ به بهره برداری برسند.

 در مجموع برای ۶ طرح مذکور بالغ بر ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارتی، استانی، خیرین و مشارکت‌های مردمی هزینه و پیش بینی شده است.

در ادامه این برنامه ها، کلنگ احداث مدرسه ۴ کلاسه خیرساز روستای کلاته این شهرستان که قرارداد آن اسفندماه ۱۴۰۱ با اداره کل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس منعقد شده بود، به زمین زده شد و مقرر است بلافاصله پس از تعطیلی مدارس در سال تحصیلی جاری، عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

اولین مرکز یادگیری محلی مشارکتی فرصت دوم استان در این شهرستان دیگر طرحی بود که با حضور مسئولان در کامیاران به بهره برداری رسید.

این مرکز یادگیری ۴ کلاسه که دارای ۲ کلاس تحکیم ۲۰ نفره، یک کلاس سوادآموزی ۱۲ نفره و نیز یک کلاس انتقال ۱۴ نفره است؛ به عنوان یک واحد آموزشی بر اساس نیاز و به منظور ارائه خدمات آموزشی شامل مهارت‌های زندگی، حقوق شهروندی و مهارت‌های اجتماعی و توانمندسازی زندانیان در شهرستان کامیاران آغاز به کار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.