ایهود باراک خواستار تشدید اعتراضات در اراضی اشغالی شد

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در اعتراض به تغییرات در نظام قضایی تشدید اعتراضات و نافرمانی مدنی را خواستار شد.

 ایهود باراک، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در اعتراض به تغییرات در نظام قضایی با حضور در تظاهرات بئر سبع، تشدید اعتراضات و نافرمانی مدنی را خواستار شد.

به گزارش­ خبرگزاری شهاب‏، با ادامه تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی در مخالفت با تغییرات در نظام قضایی دولت راستگرای نتانیاهو، ایهود باراک نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر با حضور در تظاهرات بئر سبع، تشدید اعتراضات و نافرمانی مدنی را خواستار شد.

ایهود باراک گفت: طرح نتانیاهو در لهستان و مجارستان تایید شد، اما در اینجا تصویب نخواهد شد، زیرا ما به اعتراض ادامه می‌دهیم و از چیزی نمی‌ترسیم و با کسی که برای نابود کردن دموکراسی تلاش می‌کند چانه نمی‌زنیم. 

سازمان دهندگان این تظاهرات- که برای بیست و سومین هفته متوالی با حضور سیاستمداران و سران امنیتی سابق و کنونی رژیم اشغالگر همراه بود- اعلام کردند که خطری آشکار و فوری پیش رو دارند و اگر رژیم کنترل کمیته تعیین قضات را در اختیار بگیرد از واکنش به آن شگفت زده خواهد شد. 

سازمان دهندگان این اعتراضات بر این باورند که تنها اعتراضات عمومی می‌تواند مانع (طرح) انتصاب قضات شود.

تظاهرات کنندگان در مقابل محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر و یاریو لوین وزیر دادگستری این رژیم با سر دادن شعار‌هایی از جمله لوین، اینجا لهستان نیست از وی خواستند بیرون بیاید و به سخنان آن‌ها گوش فرا دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار