از تاکسیهای اینترنتی علاوه بر اینکه شهروندان جهت سفرهای درون شهری استفاده میکنند بسیاری از افراد نیز به عنوان راننده از این طریق کسب درآمد میکنند. مدتی است برخی از رانندگان برای تسویه حسابشان در اسنپ با مشکلاتی مواجه شدند و با ارسال پیامی از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.
متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، بنده راننده اسنپ هستم. در تاریخ سی ام فروردین از درون برنامه اسنپم تسویه حساب را زدم که کارکرد دو روزم را که به مبلغ ۶۳۹ هزار ۲۰۰ تومان است تسویه کنم، اما تا الان که بیست ام خرداد است همچنان این مبلغ به حساب بنده واریز نشده است؛ و چندین مرتبه پیگیری کردم و هر بار به بنده گفتند درست میشود، اما تا این لحظه درست نشده است. هنگامی که به بانک برای گرفتن پرینت حساب مراجعه کردم گفتند تنها مشکل بنده نیست و خیلیها برای این مشکل به بانک مراجعه میکنند. خواهش میکنم به مشکل ما رسیدگی کنید.
برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.
با پشتیبانی که نمیشه تماس گرفت ثبت کردم گفتن ۴۸ ساعت دیگه از بانک پرینت دو روزو بگیر مهر بزنه بانک برامون ارسال کن واقعاً دارن اذیت میکنن به جای اینکه بانک بفرستیم حرف راننده رو روش حساب کنیم پیگیری کنیم ببینیم مشکل از کجاست که واریز نشده حتماً باید پرینت بانکی باشه یا مهر بانک باشه از موبایل بانکم میتونیم اسکرین شات بگیریم براتون بفرستیم
در ضمن دوستان به هیچ عنوان نذارین حساب اسنپتون بالای یک میلیون بشه اینجور اذیت میشین تا بخواین تسویه بزنید
جوری اذیت به اگه ما پول لازم نداشتیم چرا بیایم برای اسنپ کار
کنیم به خدا گرفتاریم اینطور رفتار نکنید راننده رو درک کنید
به گمونم وقتی پول تو حساب اسنپ میمونه یه منافعی براش داره که دیر تسویه میکنه