علیرضا فخاری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: باید موضوعات و فعالیت‌های مربوط به شورا در این روز دیده شده و افکار عمومی با آن آشنا شوند.

استاندار تهران با اشاره به لزوم بازنگری در روند پذیرش معتادین متجاهر عنوان کرد: پیش‌بینی چگونگی کنترل اولیه نگهداری معتادین ضروری است و باید دستورکار جدیدی در این زمینه پیگیری شود. 

استاندار تهران در مورد هزینه‌ها و منابع مدنظر نگه داشت معتادین متجاهر عنوان کرد: در این زمینه اشکالات ساختاری وجود دارد و باید برآورد صحیح داشته باشیم که جامعه هدف چند نفر هستند و سرانه هر کدام چه مقدار می‌باشد و معلول‌ها باید در هر سه گام در برآورد اولیه تا سطح گسترش و شکل‌های مختلفی که نشر و توزیع مواد مخدر در استان تهران ایجاد می‌شود، شناسایی شود. 

فخاری سپس گفت: حقوق انسانی معتادین نیز در مراحل مختلف به خصوص مرحله بازپروری باید مدنظر قرار گیرد. 

وی همچنین تاکید کرد: بازدید میدانی از مراکز نگهداری معتادین صورت گیرد تا وضعیت آن‌ها و تشریح درست موضوع انجام شود و در این زمینه همه دستگاه‌ها باید سهم خود را بپذیرند و نقش آفرینی درستی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Ireland
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
معتادا باید دو سه ماه در بهترین شرایط ممکن پذیرایی بشن تا امید و نشاط بهشون برگرده و اگه دوباره معتاد بشن و بخوان زندگی گیاهی و انگل مردم بشن با هر بار دستگیری پنجاه تا صد ضربه شلاق بخورن البته با فواصل شش ماهه
آخرین اخبار