دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان یزد گفت: ۲۰۰ نقطه حادثه خیز در حوزه سیلاب در استان یزد شناسایی شده که برای تامین اعتبار و رفع مشکلات در دستور کار قرار دارد.

ملک زاده، دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان یزد گفت: براساس گزارش‌های فرمانداران در حوزه زیرساخت و بخش کشاورزی خوشبختانه با تدابیر دستگاه‌های امدادی و فرمانداری‌ها میزان خسارت عمده‌ای از سیل گزارش نشده است. 

او ادامه داد: البته در سیلاب دیروز ۸ منزل در بهاد دچار خسارت جزئی و زمین‌های کشاورزی نیز دچار آبگرفتگی و خساراتی شدکه البته بنیاد مسکن واحد‌های خسارت دیده را ارزیابی خواهد کرد و برای تامین اعتبار و جبران خسارت پیگیر خواهند بود تا خسارت‌ها جبران شود. در جهادکشاورزی هم برای برآوردخسارات در زمینه زمین‌های دچار آبگرفتگی شده پیگیری‌هایی صورت خواهد گرفت.

دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان یزد ادامه داد: ۲۰۰ نقطه حادثه خیز در حوزه سیلاب و رواناب بر روی جاده و تاسیسات زیربنایی احداث شده که شناسایی آن‌ها در دستور کار عملیات پاسخ به بحران استان قرار گرفته تا تامین اعتبار و در دستور کار قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.