معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: کار ساخت واحد‌های خیری یزد در حال انجام و واحد‌های خیری ابرکوه و تفت هم کار ساخت آن به اتمام رسیده است.

شاه حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با بیان اینکه پس از سیل سال گذشته با همت مسئولان و خیران استان یزد، ساخت مسکن‌های خیری از نیمه دوم سال گذشته برای سیل زدگان آغاز شده است گفت: در سیل سال گذشته برخی واحد‌ها بطورکامل تخریب و برخی واحد‌ها خسارت‌هایی با درصد‌های مختلف دیده بودند که با کمک‌های بلاعوض که ۵۸ میلیارد تومان در اسفند پرداخت شد قابلیت بهسازی داشتند.

او ادامه داد: در استان یزد ۴۰ واحد وجود داشت که صاحبان آن توانایی ساخت نداشتند و تحت پوشش نهاد حمایتی بودند، شناسایی شدند و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق مسئولیت اجتماعی استان یزد و کمک صد امام (ره) تامین اعتبار و به حساب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد واریز شد.

شاه حسینی با اشاره به اینکه برخی از واحد‌ها در تفت و مهریز، یزد و ابرکوه نیز نیاز به اعتبار داشتند، افزود: در شهر یزد ۱۹ واحد خیری که سازمان همیاری شهرداری‌ها پیمانکار آن بود با دو مشکل روبرو شدند که یکی مالکیت این واحد‌ها رضایت به بازسازی ندادند یا از نظر فنی امکان ساخت مجدد وجود نداشت وحدود هشت واحد هم از سوی همیاری شهرداری در حال ساخت و پنج واحد هم باید جابجا شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ادامه داد: در شهرستان ابرکوه و تفت هم کار ساخت واحد‌ها اتمام یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
چی میگید واریز شد از برج ۱۰ضامن بردیم هنوزسامانه بانک ملی بسته است وپولی واریزنکردن.حتی نیم ساعت پیش بابانک یزدتماس گرفتم گفتن سامانه بازنشده .خداخودش نظری بکنه