استاندار فارس گفت: پیشکسوتان دفاع از حریم کشور از جمله گروه‌های مرجع و مورد اعتماد مردم هستند و نظرات ایشان قابل پذیرش است؛ از این ظرفیت برای ایجاد امید و ایمان در جامعه و خصوصاً جوانان استفاده کنید.

محمد هادی ایمانیه، در نشست شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان، که در باغ موزه دفاع مقدس شیراز برگزار شد، با تاکید بر اینکه دفاع پیشکسوتان دفاع مقدس از حریم ایران اسلامی باعث سربلندی جمهوری اسلامی ایران شده است، گفت: پیشرفت استحکام و استواری هر جامعه و کشوری در گرو همکاری همراهی گروه‌هایی است که اکثریت جامعه آن را قبول دارند.

استاندار فارس پیشکسوتان دفاع از حریم کشور را از جمله گروه‌های مرجع و مورد اعتماد مردم دانست و گفت: ایثارگران برای مردم کشور مورد احترام هستند و نظرات ایشان قابل پذیرش است.

او، ارزش‌های مادی و مالی را به نسبت مقبول بودن در نزد مردم ناچیز و بی اهمیت عنوان کرد و گفت: از این ظرفیت برای ایجاد امید و ایمان در جامعه و خصوصاً جوانان استفاده کنید.

ایمانیه مباحثی همچون گرانی مسکن، ازدواج و اشتغال را از دغدغه‌های به حق جامعه امروزی دانست و تصریح کرد: این گونه مسائل با تدبیر و برنامه ریزی منسجم و مدون قابل حل است؛ اما نباید زمینه ناامیدی مردم به ویژه جوانان را فراهم کند، لذا همانگونه که در برهه‌ای از زمان از جان خود گذشتید گ، اکنون نیز برای دفاع از حریم اسلام و ایران آبرو بگذارید.

استاندار فارس در پایان به انتخابات آخر سال اشاره کرد و گفت: همه موظف هستیم نسبت به افزایش مشارکت در انتخابات به سهم خود اقدام کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار