جشنواره بزرگ استعدادیابی اوج صدا در شیراز

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برگزاری جشنواره بزرگ استعدادیابی اوج صدا در شیراز خبر داد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد گفت: با توجه به ضرورت استعدادیابی و تربیت جوانان مستعد در حوزه گویندگی، قصه گویی، پادکست و اجرا‌های صحنه‌ای بر آن شدیم تا رویدادی را برگزار کنیم تا بتوانیم با خروجی گرفتن از این رویداد بخش عمده‌ای از نیاز‌های جدی استان در این حوزه‌ها را با شناسایی افراد مستعد تأمین کنیم.

سید رسول موسوی نژادیان گفت: بر همین اساس با همکاری موسسه فرهنگی هنری پژواک هنر شهر راز (باشگاه گویندگان فارس)، اقدام به برگزاری رویدادی با عنوان جشنواره «اوج صدا» کردیم که با برنامه‌ریزی خوبی که انجام شد مورد استقبال دستگاه‌های مختلفی قرار گرفت که هم می‌توانند به عنوان حامی و هم بهره‌بردار نهایی در برگزاری رویداد با ما همکاری کنند.

او به عوامل اجرایی این جشنواره اشاره کرد و گفت: ابتدای کار سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیمای استان فارس همکاری خوبی کردند و با جلساتی که برگزار شد هر یک از این سازمان‌ها بخشی از این رویداد را برعهده گرفتند و نتیجه این شد که ما در فاصله حدود یک ماه موفق به جذب بیش از ۳۰۰ اثر از جوانان و نوجوانان استان در حوزه‌های مختلف شدیم.

موسوی نژادیان با بیان ضرورت اجرای جشنواره اوج صدا گفت: اجرای این جشنواره به تأمین نیاز و ظرفیت‌های استان در بخش‌های گویندگی، اجرا و بخش‌های دیگر به ویژه در صدا و سیما، آموزش و پرورش و بخش‌های فرهنگی کمک می‌کند.

او گفت: در زمان حاضر این جشنواره در مرحله جذب اثر است و مرحله بعدی به صورت حضوری برگزار می‌شود و در نهایت ۱۳ برنامه تلویزیونی را در این جشنواره برنامه ریزی کردیم که با محوریت پخش در شبکه‌های استانی و شبکه‌های دیگر ارائه می‌شود.

این مدیر فرهنگی گفت: افرادی که در مرحله نهایی منتخب می‌شوند رها نخواهند شد و با مجموعه‌های وابسته به اداره ارشاد، صدا و سیما، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌هایی که علاقمند هستند همکاری می‌کنند.

او گفت: یک برنامه رادیویی نیز در مرکز صداو سیما فارس پیش بینی شده است که از ابتدای تابستان آثار شرکت‌کنندگان و برگزیدگان را پخش می‌کند و باعث انگیزه برای سایر علاقمندان می‌شود.

موسوی نژادیان رده سنی شرکت کنندگان را بدون محدودیت دانست و گفت: افراد شرکت‌کننده می‌توانند از کودکان باشند تا پدربزرگ و مادربزرگ‌ها و در واقع محدودیتی برای شرکت وجود ندارد و افراد مستعد می‌توانند آثار ضبط شده خود را به آدرس سایت www.ojeseda.com ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.