امروز در برخی استان های کشور رگبار باران، همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

امروز در مازندران،گلستان،خراسان شمالی خراسان رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در شرق تهران، سمنان و همچنین برخی مناطق در نیمه شرقی اصفهان، یزد، نیمه شمالی کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان افزایش ابر،گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید همراه با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می شود.

اوایل امشب در شمال آذربایجان غربی نیز رگبار و رعد و برق و وزش بادش دید رخ می دهد. در خراسان شمالی، گلستان و ارتفاعات البرز شرقی بارش شدت خواهد داشت.

روز شنبه در برخی نقاط اصفهان، شمال فارس، غرب یزد و کرمان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و رگبار پراکنده رخ می دهد. همچنین با گذر امواج کم دامنه تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در شمال غرب دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران و ساعات بعدازظهر در ارتفاعات و دامنه‌های شمالی البرز رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می دهد. در این روز در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش شدت خواهد داشت.

روز یکشنبه این وضعیت در مناطق ذکر شده ادامه خواهد داشت. همچنین در روز‌های شنبه و یکشنبه در نوار شمالی کشور بویژه در سواحل شمالی روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود. روز دوشنبه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، برخی مناطق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و برخی نقاط استان‌های البرز، تهران و سمنان، ارتفاعات شمال فارس و هرمزگان ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود. روز سه شنبه نیز در در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، دامنه‌های شمالی البرز در گیلان و مازندران بارش پراکنده رخ می دهد.

طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و گردوخاک رخ خواهد داد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار