کارشناس مسکن گفت: با استفاده از فناوری‌های نوین، ساخت واحدهای یک طبقه و ویلایی در طرح نهضت ملی مسکن با کمترین قیمت و زمان امکان پذیر است.

نوش آبادی گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قالب یک طبقه سازی و ویلایی، زمینه ساز تسریع در روند ساخت پروژه ها می شود.

به گفته کارشناس مسکن، بانک ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن هماهنگ  نیستند و همکاری لازم را در این حوزه ندارند در صورتی که اگر بانک ها این تسهیلات را به سازندگان پرداخت کنند ما شاهد تسریع در روند اجرا خواهیم بود.

او در ادامه به استفاده از فناوری نوین در صنعت ساخت وساز اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه ها در حوزه فناوری های نوین ساختمان خود زمینه ساز مذاکره و انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت راه وشهرسازی برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن می شود که در حال حاضر در نمایشگاه فناورهای نوین ساختمان قراردادهایی برای احداث پروژه های نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی و صنعتی سازی انجام شده است.

نوش آبادی بیان کرد: صنعتی سازی زمینه ساز کاهش قیمت تمام شده ساخت مسکن و همچنین کاهش زمان ساخت می شود که این اقدام افزایش تولید و عرضه مسکن را به همراه دارد.

همچنین ایرج رهبر دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران در حاشیه دومین نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین ساخت وساز  گفت: این نمایشگاه ۱۶ خرداد  آغاز و تا ۱۹ خرداد ماه ادامه دارد و برگزاری این نمایشگاه نقش بسیار موثری در تسریع اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن و همچنين کاهش قیمت تمام دارد چراکه صنعتی سازی و استفاده از فناوری های نوین خود می تواند  به روش های سنتی سازی را از این حوزه جدا کند.

او بیان کرد: صنعتی سازی متاسفانه در حوزه ساخت و ساز به فراموشی سپرده شده که باید دوباره در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن  آن را احیا کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار