معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بازار مسکن در سال جدید با تکمیل واحد‌های نیمه کاره و همچنین ساخت مسکن اجاره‌ای به سمت آرامش و رونق حرکت می‌کند.

آقای محمود محمود زاده گفت: تمام تلاش وزارت راه و شهرسازی افزایش عرضه و تولید مسکن بوده که این برنامه‌ها به صورت مستمر و مدام پیگیری می‌شود.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت در سال جدید برای تثبیت قیمت در بازار مسکن تکمیل واحد‌های نیمه کاره بوده که با پرداخت تسهیلات خود مالکی به سازندگان بخش خصوصی این بازار رونق بیشتری خواهد گرفت.

بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی بخش خصوصی تقاضای خود را برای دریافت تسهیلات خود مالکی ثبت کرده و همچنین با طرح اجاره داری حرفه‌ای و ساخت ۳۰۰ هزار واحد مسکونی توسط دستگاه‌های مختلف بازار اجاره مسکن رونق می‌گیرد.

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت برای کنترل بازار مسکن در سال جدید پرداخت تسهیلات خود مالکی و همچنین اعطای زمین به سازندگان مسکن است که خود می‌تواند این بازار را به ساماندهی برساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
مسکن مهری که ان زمان سال 92 که حقوق ها چهار صد تومان بود دارایی های مردم را بالا کشیدن نیمه تمام گذاشتن به خود مردم هم تحویل ندادن بسازن تموم کنن والان امدن به روز با تورم 1401حساب میکنن مسکن نیست در جهت بیچاره کردن مردم ظلم نا بخشودنی حق الناس هست
آخرین اخبار