متقی نیا گفت: بانک کشاورزی پارسال، بیش از ۱۸۰ همت تسهیلات پرداخت کرده و پیش بینی شده می شود، امسال این رقم به ۲۰۰ همت افزایش پیدا کند. 

وهب متقی نیا گفت: علی رغم همه مشکلاتی که وجود دارد با کمک کشاورزان از طریق پرداخت به موقع تسهیلات و تمرکز حساب هایشان در بانک کشاورزی، این ظرفیت برای ما ایجاد می‌شود که بتوانیم همانند سال‌های گذشته تسهیلات بیشتری را پرداخت کنیم. 

او در باره تسهیلات بانک کشاورزی افزود: بیش از ۹۰ درصد تسهیلات این بانک در حوزه تامین منابع بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.

او افزود: بانک کشاورزی پارسال، بیش از ۱۸۰ همت تسهیلات پرداخت کرده است و پیش بینی می شود امسال این رقم به ۲۰۰ همت افزایش پیدا کند. 

رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی کشور از امهال برخی وام‌های کشاورزی ا زجمله امهال وام‌های پسته کاران استان کرمان خبر داد.

او تصریح کرد: همچنین در صندوق بیمه محصولات کشاورزی که به نوعی با بانک کشاورزی مرتبط است، برنامه‌هایی در بحث بیمه گری و خساراتی که ممکن است در حوزه کشاورزی و به خصوص باغداران واقع شده باشد، وجود دارد. 

در این جلسه حسن زاده، معاون اقتصادی استاندار کرمان هم به ظرفیت‌های اقتصادی استان اشاره کرد و از معادن و کشاورزی به عنوان ۲ ظرفیت بی بدیل استان کرمان برای توسعه متوازن نام برد.

همچنین در این مراسم امیر حسام قزلباش به عنوان مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان کرمان  معرفی و از خدمات محمدی مفرد  مدیر سابق شعب بانک کشاورزی استان کرمان قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار