رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : برای اولین بار دمای هوای استان از مرز ۴۰ درجه گذشت و ایستگاه خسروی رقم ۴۱ درجه را به ثبت رساند.

سعید قاسمی رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه خسروی در قصرشیرین با ۴۱ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان را به خود اختصاص داد و طی همین مدت نیز شهرستان سنقر با هشت درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان بود.

وی ادامه داد: پس از خسروی با ۴۱ درجه بالای صفر، شهر‌های قصرشیرین با ۴۰ و سرپل‌ذهاب با ۳۸ درجه به ترتیب در رده‌های گرمترین شهر‌های استان در شبانه‌روز گذشته بودند.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اظهار کرد: در همین مدت دمای هوای شهر کرمانشاه نیز بین ۱۳ و ۳۳ درجه بالای صفر در نوسان بود.

قاسمی یادآور شد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موجی کم رطوبت طی امروز و فردا پنجشنبه جو منطقه را تحت تاثیر خواهد داشت که این موج ضمن کاهش نسبی دمای روزانه، ممکن است در بعضی ساعات بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای نیز همراه با وزش باد و رعدوبرق، برای سطح استان در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه احتمال این بارش ها، فردا و در نواحی کوهستانی بیشتر به نظر می‌رسد، گفت: در روز‌های جمعه و شنبه هفته آینده، شرایطی نسبتاً پایدار در منطقه حاکم می‌شود که مهمترین پیامد آن، افزایش نسبی دمای هوا در غالب نقاط استان خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.