فرماندار گناباد گفت: ثبت نام چهار هزار و ۸۶۴ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان تاکنون تایید نهایی شده است.

رضا نصیری روز سه شنبه در نشست قرارگاه نهضت ملی مسکن گناباد افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۸۴۹ نفر که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ثبت نام کرده اند هشت هزار و ۶۰۰ نفر واجد شرایط اولیه شناخته شدند و از این تعداد شرایط چهار هزار و ۸۶۴ نفر تایید نهایی شد.

وی ادامه داد:تاکنون زمین مورد نیاز برای هزار و ۹۹۷ نفر از واجدان شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گناباد تامین شده است.

فرماندار گناباد گفت: اجرای بهینه طرح نهضت ملی مسکن به عنوان اولویت دولت سیزدهم در دستور کار مسوولان این شهرستان قرار دارد و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای اجرای هر چه بهتر این طرح ضروری است.

نصیری واگذاری اراضی و املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گناباد را خواستار شد و افزود: در ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در گناباد بخش‌هایی هم باید به توسعه فضای سبز به عنوان یک نیاز مهم اختصاص داده شود.

رییس اداره راه و شهرسازی گناباد هم در این نشست گفت: با هدف تشویق افراد به فرزندآوری و در راستای طرح جوانی جمعیت افرادی که تاریخ تولد فرزند سومشان بعد از تاریخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ باشد و قبل این تاریخ برای شرکت در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده باشند قطعه زمینی به مساحت ۲۰۰ متر به آنان اهدا می‌شود.

سعید خواجه افزود: ۳۷۵ نفر واجد شرایط طرح جوانی جمعیت در گناباد هستند و ۵۰ قطعه از سایت نهضت ملی مسکن در منطقه نوغاب گناباد بدین منظور اختصاص می‌یابد.

برچسب ها: نهضت مسکن ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.