رییس اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان لاستیک مشهد گفت: نرخ لاستیک بویژه لاستیک خودرو سواری طی چند ماه اخیر در بازار این شهر تغییری نکرده و به ثبات رسیده است.

محمد کاظم جنتی گفت: آخرین افزایش قیمت لاستیک خودرو‌های سواری مربوط به اسفندماه سال گذشته بوده که تاکنون تغییری نداشته است، اما قیمت تایر "بایاس" شامل لاستیک کامیونی، نیسان، مینی بوس و خاور در این مدت ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون لاستیک به میزان نیاز توسط نمایندگی‌های فروش در مشهد در حال توزیع است، گفت: اکنون بازار خرید و فروش لاستیک در مشهد آرام است و روند ملایمی دارد.

رییس اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان لاستیک مشهد بیان کرد: تقاضا برای لاستیک‌های ایرانی با نرخ تعاونی که توسط نمایندگی‌های سطح شهر در حال فروش است، بیشتر از لاستیک‌های خارجی بوده و هیچ افزایش قیمتی ندارند.

جنتی اضافه کرد: لاستیک‌های مستعمل نیز توسط واحد‌های صنفی دارای جواز کسب از این اتحادیه در حال فروش است که البته نرخ آن به صورت توافقی بین خریدار و فروشنده تعیین می‌شود.

وی واحد‌های صنفی دارای جواز کسب از اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان لاستیک مشهد را ۸۵۰ واحد ذکر و بیان کرد: از این تعداد ۴۴ واحد نمایندگی فروش لاستیک هستند که لاستیک را به قیمت تعاونی به فروش می‌رسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.