مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حجم ذخیره آب سد چم شیر گچساران به ۵۵۰ میلیون متر مکعب رسیده و البته خروجی باز است.

آرش مصلح مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حجم ذخیره آب سد چم شیر گچساران به ۵۵۰ میلیون مترمکعب رسید و طبق آزمایشات و بررسی‌های انجام شده کیفیت آب عالی بوده و مشکلی ندارد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفت که خروجی سد چم شیر به دلیل نیاز پایین دست باز بوده و الا هم‌اکنون حجم ذخیره خیلی بیشتر از ۵۵۰ میلیون مترمکعب بود.

مصلح خاطرنشان کرد: حجم ذخیره سد کوثر گچساران ۵۴۷ میلیون متر مکعب و سد شاه قاسم یاسوج نیز ۱۰ میلیون متر مکعب بوده که هم اکنون به صورت ۱۰۰ درصد پر هستند.

وی از لایروبی شبکه آبیاری دشتروم و چیتاب خبر داد و افزود: یک پاکت بیل سفارشی برای این موضوع در شیراز تولید و تنها مختص کانال‌های شبکه دشتروم است و در مجموع در راستای تحقق شعار سال و افزایش تولید ۲۰ کیلومتر کانال اصلی در شهرستان بویراحمد در دوماه اخیر لایروبی شده است.

مصلح با اشاره به تجهیز چاه شماره دو کشاورزی دلی اولاد علی مومن، بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده این چاه تا آخر این هفته وارد مدار خواهد شد و شبکه آبیاری ۳ و ۴ لیشتر بعد از ۵ سال تعطیلی فعال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.