مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از امادگی ناوگان مسافری، مجتمع‌های خدماتی و راهدارخانه‌ها برای اعزام زائران بوشهری به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

عبدالکریم اخترشناس جمعه ۱۲ خرداد افزود: ۳ هزار زائر بوشهری به منظور شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره) روز ۱۲ خرداد به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی اعزام می‌شوند.

اخترشناس اظهار کرد: به استناد مصوبات ستاد ارتحال امام (ره) مقرر شد با هماهنگی کمیته اعزام، ۳ هزار زائر از شهرستان‌های استان با ۱۲۰ دستگاه اتوبوس به این مراسم اعزام شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر افزود: اعزام زائران به مرقد مطهر امام (ره)، در شهرستان‌ها از محل نواحی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در مرکز استان از محل گلزار شهدا و حوزه‌های مقاومت بسیج خواهد بود.

اخترشناس از آمادگی راهدارخانه‌ها و اکیپ‌های راهداری و بهره گیری از عوامل راهداری در کنار نیروهای حمل و نقلی به منظور ارائه خدمات حمل و نقلی به زائرین و حضور مداوم و مستمر در سطح جاده‌های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: هماهنگی با مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی برای آمادگی کامل در زمینه ارائه خدمات به زائرین (به ویژه نمازخانه ها) انجام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.