به گفته فرماندار باشت ۲۹ میلیارد تومان اعتبار به بهسازی و آسفالت جاده ورودی شهر بوستان تا منطقه شلالدون و جاده کمربندی این شهرستان اختصاص یافته است.

نادر گرامی گفت: با آسفالت این جاده به مساحت ۱۸۷ هزار متر مربع ایمنی مسافران یکی از محورهای ارتباطی ترانزیتی استان های جنوبی کشور افزایش می یابد.

او با اشاره به اینکه جاده ورودی شهر بوستان یکی از محورهای پرتردد استان کهگیلویه و بویراحمد است بر سرعت بخشیدن به تکمیل این طرح تاکید کرد.

فرماندار باشت تصریح کرد: اجرای طرح روکش آسفالت ورودی شهر بوستان تا منطقه شلالدون و جاده کمربندی باشت سطح مقاومی در برابر عوامل جوی،فرسایش و ترک خورگی ایجاد می کند.

گرامی همچنین در بازدید از طرح های تعمیر سه دهانه پل دسترسی در مناطق کله گان و پنبه زار پیشرفت این طرح را ۶۵درصد اعلام کرد.

او می گوید: ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر روستایی باشت از سال گذشته تاکنون با بیش از یکهزارو ۴۰۰تن قیر رایگان آسفالت شده است.

گرامی تصریح کرد: در این مدت زیر سازی و آسفالت ۱۸ روستا در مناطق مختلف این شهرستان از جمله پزین، کوشک ظفری، چهار راه گشین، سرابیز، دلی رباط، دره باشت ده بزرگ، نارک موسی و سلطان آباد با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد تومان صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.