سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران گفت: بیش از۷۹۰ میلیاردریال طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این شهرستان در دست اجراست که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

عباس غفاری زاده سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران گفت: این میزان اعتبار در قالب ۱۵ طرح در زمینه بهسازی، راه‌های آسفالت روستایی، اجرای شبکه روشنایی، ارتقای روشنایی، لکه گیری هندسی، لکه گیری و روکش آسفالت در این شهرستان در دست اجراست.

وی بیان کرد: ساخت پل و تعریض و بهسازی راه روستایی سرآب ننیز و بهسازی، تعریض و آسفالت راه روستایی پشه کان با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار، اجرای شبکه روشنایی پل پاسگاه عبدالهی و تقاطع غیر همسطح خیرآباد با هفت میلیارد ریال اعتبار، تعمیر و ساخت پلیس راه گچساران - شیراز با، تعمیر و نگهداری و ارتقا سیستم روشنایی گچساران باشت و گچساران بهبهان با ۱۲ میلیارد ریال از جمله این طرحهاست.

وی از ساخت رمپ ورودی و خروجی خدمات رفاهی خانعلی پوربا هشت میلیارد ریال، ساخت راه دسترسی شرکت گیاهان دارویی هربی فارمد با ۳۸میلیارد ریال، روکش آسفالت راه روستایی جهادآباد نارک با ۳۰ میلیارد ریال، روکش راه فرعی درجه یک گچساران - بی بی حکیمه - پازنان، تعریض و بهسازی راه روستایی پاکوه با ۲۳ میلیارد ریال، روکش آسفالت راه روستایی اسپر با ۵۰ میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت راه روستایی اشکفت به عنوان طرح‌های مهم دیگر در دست اجرا اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران نام برد.

غفاری زاده ابراز کرد: عملیات اجرای سه طرح در حوزه راهداری شامل ساخت، بهسازی و آسفالت جاده روغن نباتی با اعتبار۵۰ میلیارد ریال، جاده کمربندی گچساران با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار و روکش و آسفالت چهارخطه باند برگشت گچساران - باشت با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار بزودی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح‌های تعمیر و ساخت پلیس راه گچساران_شیراز با ۲۰میلیارد ریال اعتبار، ساخت پل و تعریض و بهسازی راه روستایی سرآب ننیز با ۲۳ میلیارد ریال اعتبار و روکش راه فرعی درجه یک گچساران - بی بی حکیمه - پازنان با ۴۲ میلیاردو ۶۲۵ میلیون ریال هم اکنون تکمیل و آماده بهره برداری است.

غفاری زاده ابراز کرد: لکه گیری روکش آسفالت مجموعه گچساران بی بی حکیمه به طول سه کیلومتر و ۶۸۰ متر اجرا شده است.

وی تصریح کرد: بهسازی آسفالت راه‌های روستایی آبچیرک، آب توت، آبرزی و پاکوه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به طول سه کیلومتر هم اکنون در دست اجراست.

غفاری زاده افزود: بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های راهداری این شهرستان نیاز است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران گفت: طرح آسفالت راه ارتباطی روستا‌های نارک، پیرسبز، جمو و شیخ خواجه بزودی به بهره برداری می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح به طول پنج کیلومتر و با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا و بهره برداری خواهد شد.

غفاری زاده افزود: بهسازی راه‌های ارتباطی مناطق روستایی افزون بر رفاه ساکنان به حمل و نقل آسان محصولات تولیدی آنان به بازار‌های مصرف کمک می‌کند.

وی ابراز کرد: امید است با بهره‌برداری از این طرح‌ها گامی بزرگ برای رفاه این روستا‌ها و همچنین کاربران جاده‌ای در راه‌های مواصلاتی شهرستان برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.